Team Camaro Tech banner
1 - 20 of 25 Posts

LeonardSt

· Registered
Joined
·
46 Posts
Discussion starter · #1 ·
Mam to brązowe złącze z pomarańczowym przewodem i czarnym przewodem z białym znacznikiem. Wychodzi z głównej wiązki deski rozdzielczej mniej więcej w środkowej części kolumny kierownicy. Następnie mam to czarne złącze, które pochodzi z tylnej wiązki nadwozia i znajduje się między obszarem panelu bocznego po stronie kierowcy a zespołem hamulca awaryjnego. Ponieważ złącza pasują do konfiguracji przewodów, zakładam, że tam się je podłącza? Jeśli tak, muszę dokonać pewnych regulacji, ponieważ długość przewodu jest niewystarczająca, aby połączyć te dwa elementy. Wydaje się, że okablowanie brązowego złącza powinno było wyjść z wiązki, bliżej panelu bezpieczników, lub okablowanie tylne powinno mieć większą długość.
 

Attachments

Chcemy, aby inni to zweryfikowali, ale myślę, że brązowe złącze z pomarańczowym przewodem idzie do rezystora nagrzewnicy. Gniazda żeńskie wyglądają na takie, które mogą iść do świateł grzecznościowych w pobliżu panelu kopnięcia, przynajmniej tam byłyby z zainstalowanym przeze mnie zestawem aktualizacji American Autowire classic. Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek były to fabryczne rzeczy.

Ponownie, niech ktoś inny zweryfikuje.
 
Discussion starter · #3 · (Edited)
Chcemy, aby inni to zweryfikowali, ale myślę, że brązowe złącze z pomarańczowym przewodem idzie do rezystora nagrzewnicy. Żeńskie wtyczki wyglądają na takie, które mogą iść do świateł uprzejmości w pobliżu panelu kopnięcia, przynajmniej tam by były z zestawem aktualizacji American Autowire classic, który zainstalowałem. Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek były fabryczne.

Ponownie, niech ktoś inny zweryfikuje.
Dzięki! Będę kontynuował badania. American Autowire pokazuje rezystor nagrzewnicy jako 3-przewodowe złącze.
 

Attachments

Aha, okej, gdzieś pod deską rozdzielczą jest też przewód zasilający prądu zmiennego. Nigdy nie miałem u siebie fabrycznego okablowania, więc trochę zgaduję.
 
Discussion starter · #5 ·
Ah ok, there is a power wire for AC under the dash somewhere as well. I never had the stock wiring in mine so I am guess a bit.
Myślę, że możesz mieć rację, że złącze obok hamulca awaryjnego jest do lewego światła grzecznościowego. Jeśli tak jest, co wtyka się do tego złącza? Czy istnieje oddzielna wiązka przewodów oprócz tylnej wiązki przewodów nadwozia i wiązki przewodów deski rozdzielczej dla światła grzecznościowego?
 
Discussion starter · #6 ·
Skontaktowałem się z American Autowire i to złącze jest do opcjonalnych świateł grzecznościowych pod deską rozdzielczą, których nie miałem. Powiedział, żebym po prostu zostawił to w spokoju, jeśli nie zamierzałem dodawać tych świateł.
 
Discussion starter · #8 ·
Nie mówisz, który to rok. Oto link do instrukcji montażu, które zawierają schematy okablowania.

To rok 69. Mam instrukcję montażu, ale nie mogłem znaleźć tego połączenia. Dostałem odpowiedź, więc teraz przechodzę do następnego problemu… panelu bocznego po stronie kierowcy. I oczywiście wcześniej zamontowałem zespół hamulca awaryjnego i przełącznik ściemniacza. Mam nadzieję, że nie będę musiał wyjmować panelu bezpieczników, ale zobaczymy.
 
Oto fragment schematu okablowania AAW z podkreśleniem, pokazujący złącze prawego światła grzecznościowego. Ma pomarańczowy przewód i biały przewód. Lewa strona powinna mieć duplikat złącza.

Jest to 2-przewodowe złącze ze złączami zaciskowymi przeciwstawnymi pod kątem 90 stopni (pokazane poniżej). Czarny przewód z białym paskiem wskazuje, że nie było wystarczająco dużo białego przewodu i AAW wróciło do historii, kiedy Chevy używał samych czarnych przewodów i używał kolorowych pasków do identyfikacji poszczególnych przewodów w obwodzie.
 
Discussion starter · #10 ·
Oto fragment schematu okablowania AAW pod deską rozdzielczą, pokazujący złącze prawego światła grzecznościowego. Ma pomarańczowy przewód i biały przewód. Lewa strona powinna mieć duplikat złącza.

Jest to 2-przewodowe złącze z przeciwnymi zaciskami 90 stopni (pokazane poniżej). Czarny przewód z białym paskiem wskazuje, że nie było wystarczająco dużo białego przewodu i AAW wróciło do historii, kiedy Chevy używał samych czarnych przewodów i używał kolorowych pasków do identyfikacji poszczególnych przewodów w obwodzie.

View attachment 329698

View attachment 329700
Zgadza się, ale ponieważ nie mam opcjonalnego oświetlenia pod deską rozdzielczą, nie sądzę, aby którekolwiek złącze było używane.
 
Discussion starter · #12 ·
Ale będą gorące na pomarańczowym przewodzie przez cały czas. Możesz chcieć je zamknąć i związać z dala.

Lub możesz kupić opcjonalne oświetlenie i je zainstalować.
Wygląda na to, że oprócz okablowania należy dodać dwa dodatkowe wsporniki. Czy je zainstalowałeś? Czy są one wkręcane czy spawane... i jakie są miejsca instalacji? Dziękuję za pomoc!
 
Discussion starter · #14 ·
Zawsze, gdy kupowałem zestawy aktualizacji AAW Classic, światła grzecznościowe były zawarte w zestawie
To samo dotyczy zestawów modernizacyjnych, których używałem.

Widzę teraz, że OP użył tylko zestawu deski rozdzielczej. nie kompletny zestaw.
 
1 - 20 of 25 Posts